ΡΕΜΑ ΧΑΛΙΔΟΥΣ – ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΥΜΗΤΤΟΥ

ΠΕΙΡΑΙΑΣΡΕΜΑ ΧΑΛΙΔΟΥΣ – ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΥΜΗΤΤΟΥ – ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ – ΧΩΡΑΦΙ ΤΟΥ ΠΙΛΑΤΗ

-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-

Ιδανικός χώρος για μονοήμερη εκδρομή, πικ νικ, περπάτημα στο δάσος και φυσικά ποδήλατο.

Λίγη υπομονή και θα ακολουθήσει αναλυτική περιγραφή. Προς το παρόν απολαύστε τις υπόλοιπες ενότητες.

-ΠΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ-

ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ (2007) 2

ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΟΡΩΠΙΟΥ

Προορισμός μας είναι το περίπτερο του Κυνηγετικού Συλλόγου Κορωπίου (η αφετηρία για τις δραστηριότητές και φυσικά ο χώρος για το πικ-νικ μας) που βρίσκεται 37.9272124Ν, 23.7969337Ε.

Υπάρχουν δύο κύριοι δρόμοι προσέγγισης του περιπτέρου του Κυνηγετικού Συλλόγου Κορωπίου:

• ο γρήγορος από το Κορωπί, που στο μεγαλύτερο μέρος του είναι ασφάλτινος
  • και ο εκπληκτικός χωμάτινος από την Αργυρούπολη που προϋποθέτει τη διάσχιση του Υμηττού.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΚΟΡΩΠΙ

ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΟΡΩΠΙΟΥ - ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΚΟΡΩΠΙ

Η πρόσβαση από το Κορωπί γίνεται και με συμβατικό αυτοκίνητο, ενώ, όπως κάθε σόφρων καταννοεί, η διάσχιση του Υμηττού (πρόσβαση από Αργυρούπολη) απαιτεί όχημα εκτός δρόμου (μην ανησυχείτε, τα SUV δεν θα προβληματιστούν καθόλου). Η διάσχιση βέβαια μπορεί να πραγματοποιηθεί και αντίστροφα, για όποιον μένει από την ανατολική πλευρά του Υμηττού.

Η διαδρομή θα σας πάρει περίπου 1 ώρα με χαλαρό ρυθμό και αρκετές στάσεις για φωτογράφιση. Η θέα που αντικρύζει κανείς από την κορυφή του Υμηττού (θάλασσα πανταχώθεν) δεν περιγράφεται με λόγια, γι ‘ αυτό και δεν θα το τολμήσω περαιτέρω.

ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΥΜΗΤΤΟΥ - ΧΑΡΤΗΣ

ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΟΡΩΠΙΟΥ - ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ

Εναλλακτικά, όποιος αντέχει μπορεί να χρησιμοποιήσει και ποδήλατο, αρκεί να οργανωθεί με τα κατάλληλα μέσα (αρκετό νερό, κινητό τηλέφωνο, walkie talkie, κ.λ.π) και να εξασφαλίσει ότι στην απέναντι πλευρά, όταν δύει ο ήλιος, θα τον περιμένει κάποιο αυτοκίνητο…

Πρόσβαση από το Κορωπί:

Από τον κεντρικό δρόμο (Λεωφόρος Βασ. Κωνσταντίνου) στρίβουμε προς το βουνό στην οδό Κονίτσης στο σημείο 37.9077607Ν, 23.8732113Ε. Στο τέταρτο στενό κάνουμε δεξιά στην Μωραϊτη Ισίδωρου και συνεχίζουμε στην Φλέμινγκ, η οποία λίγο πιο πάνω γίνεται Δημοσθένους. Το τέρμα της Δημοσθένους είναι η αρχή του χωματόδρομου που θα μας οδηγήσει στο περίπτερο του Κυνηγετικού Συλλόγου Κορωπίου, όπω φαίνεται και στο χάρτη πρόσβασης από Κορωπί.

-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-

ΑΠΕΙΡΕΣ

• Περπάτημα στο δάσος στα αναρίθμητα μονοπάτια (υπάρχουν και κάποια που δεν είναι πολύ ορατά γύρω από το περίπτερο του Κυνηγετικού Συλλόγου)
  • Ποδήλατο στο πλάτωμα κοντά στο περίπτερο του Κυνηγετικού Συλλόγου ή στη χωμάτινη διαδρομή προς Αργυρούπολη.
  • Ποδόσφαιρο μέχρι τελικής πτώσης.
  • Κρυφτό. (με προσοχή στα μικρά ταλιμπανάκια, γιατί ο χώρος έχει αναρίθμητες κρυψώνες)
  • Φωτογράφηση. Ευτυχώς που υπάρχουν οι ψηφιακές μηχανές! Ειδικά την άνοιξη θα χρειαστείτε πολλά Gbyte. Τα χρώματα στην περιοχή είναι εκπληκτικά. Υπάρχουν και ερειπωμένα σπίτια για όσους λατρεύουν τη “φωτογραφική εγκατάληψη”
  • Μάζεμα καρπών. Οσο κι αν ακούγεται παράξενο, θα βρείτε αμπελώνες εγκατελειμένους, καθώς και αδέσποτες αμυγδαλιές.
  • Πίκ – Νίκ. Ενα από τα ομορφότερα σημεία για πικ νικ με θέα μέχρι τη θάλασσα. Πρόσφατα όμως ο Κυνηγετικός Σύλλογος έβαλε μπάρα στον προαύλιο χώρο με τους πάγκους. Μην πτοείστε, δεν υπάρχει μάντρα που να αποτρέπει την πρόσβαση. Η μπάρα απλώς δρα αποτρεπτικά για τα αυτοκίνητα.
  • Διάσχιση Υμηττού. Για όσους διαθέτουν Τζιπ, SUV, μηχανή, ποδήλατο, ή …γερά πόδια και θέλουν να τολμήσουν την εκδρομή περίπτερο Κυνηγερικού Συλλόγου – Αργυρούπολη, ή και το αντίστροφο, ιδού ο χάρτης. Θεωρώντας ότι πηγαίνουμε από το περίπτερο προς την Αργυρούπολη, θα πρέπει να προσέξουμε τα ακόλουθα σημεία:
ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΥΜΗΤΤΟΥ - ΧΑΡΤΗΣ - ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΗ

ΧΑΡΤΗΣ ΔΙΑΣΧΙΣΗΣ ΥΜΗΤΤΟΥ

ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΥΜΗΤΤΟΥ - ΧΑΡΤΗΣ - ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ WPT

• WPT0014 (37.9263438Ν, 23.7957766Ε): Στρίβουμε αριστερά, έχοντας στο δεξί μας χέρι το περιφραγμένο οικόπεδο με τις ελιές. Αν διαθέτουμε μηχανή μπορούμε να πάμε και ευθεία, πλήν όμως από κάποιο σημείο και μετά θα οδηγούμε απλά σε κατσάβραχα.
  • WPT0020 (37.9227355Ν, 23.7914445Ε): Στη διασταύρωση συνεχίζουμε ευθεία προς την αριστερή στροφή.
  • WPT0024 (37.9227803Ν, 23.7912231Ε): Συνεχίζουμε προς τα κάτω και αριστερά. Υπάρχει και κοντινότερη σύνδεση προς το WPT 0013, όπως φαίνεται και στο χάρτη (δεξιά στροφή), πλην όμως έχει μεγάλη κλίση και δεν προτείνεται για SUV. Οσοι τολμηροί διαθέτετε μηχανές, σπεύσατε…
  • WPT0013 (37.9239022Ν, 23.7860766Ε): Στη διασταύρωση στρίβουμε αμέσως αριστερά.
  • WPT0021 (37.9244477Ν, 23.7857023Ε): Στη διασταύρωση στρίβουμε “προς τα κάτω”. Ο δρόμος ευθεία οδηγεί σε φυλάκιο δασοπροστασίας.
  • WPT0022 (37.9226683Ν, 23.7841981Ε): Στη διασταύρωση στρίβουμε δεξιά. Αριστερά ο δρόμος οδηγεί σε αδιέξοδο.
  • WPT0023 (37.9106978Ν, 23.7670547Ε): Στη διασταύρωση στρίβουμε δεξιά προς τα κάτω. Ο αριστερός δρόμος οδηγεί σε αδιέξοδο. Οσοι χρησιμοποιείτε το χάρτη της “Ανάβασης”, θα παρατηρήσετε ότι στο συγκεκριμένο σημείο αν κάνετε μεγάλο zoom εμφανίζεται ασυνέχεια στο χάρτη. Μην ανησυχείτε… οι δρόμοι ενώνονται.
  • WPT0015 (37.8971550Ν, 23.7604259Ε): Εξοδος Αργυρούπολης που απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή. Συνήθως, για να αποθαρύνουν τα οχήματα, τα τελευταία 15 μέτρα τα αφήνουν στην τύχη τους… (λάσπες, μεγάλα νεροφαγώματα κ.λ.π)

-PHOTO ALBUM-

ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΥΜΗΤΤΟΥ

ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ

ΡΕΜΑ ΧΑΛΙΔΟΥΣ - ΧΩΡΑΦΙ ΤΟΥ ΠΙΛΑΤΗ

This entry was posted in ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ, ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ and tagged , , , , . Bookmark the permalink.